Чи надсилати додатки до Податкового розрахунку, якщо виправлення лише у «шапці»


Чи необхідно повторно надсилати додатки до Податкового розрахунку юридичної особи в разі коригування тільки кількісних показників в рядках 091, 091.1, 091.2, 092, 101 та 111 заголовної частини Податкового розрахунку юридичної особи з типом «Звітний новий»?

Ні, не потрібно.

Форма Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, для податкових агентів, крім фізичних осіб — підприємців та/або осіб, які провадять незалежну професійну діяльність (далі — Податковий розрахунок юридичної особи), та Порядок заповнення податковими агентами Податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (далі — Порядок № 4) затверджені наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 р. № 4.

Заголовна частина Розрахунку ЮО містить, зокрема, рядки:

Згідно з абзацом шостим п. 7 підрозділу 3 розділу ІІ Порядку № 4 виправлення помилки у кількісних показниках, зазначених у рядках 091, 091.1, 091.2, 092, 101 та 111 допускається тільки у Податковому розрахунку юридичної особи із типом «Звітний новий» та здійснюється на підставі поданих Податкових розрахунків юридичної особи з типом «Звітний» та «Звітний новий». Для виправлення помилки у кількісних показниках в необхідному рядку заповнюється новий показник, а рядки, які не потребують виправлення, – не заповнюються. Водночас такий Податковий розрахунок юридичної особи має містити обов’язкові реквізити, визначені в рядках 01 – 05 та рядку 031.

Якщо помилки стосуються тільки кількісних показників в рядках 091, 091.1, 091.2, 092, 101 та 111, — додатки, які не потребують виправлення, у складі Податкового розрахунку юридичної особи з типом «Звітний новий» повторно не надсилаються.


ЗІР, категорія 201.06.01